آموزش زیست شناسی دوازدهم تجربی
#آموزش_زیست_شناسی3(دوازدهم_تجربی)
با هم مدرسه بسازیم
آموزش کلید طلائی توسعه پایدارِ متوازن است و معلمان مجریانِ شریفِ این هدف متعالی از طریق آموزش هستند. وظیفه ذاتی معلمان در طول تاریخ بشری، تربیت انسان ها برای نیل به اهداف والای تربیتی و آموزشی و ساختن جوامع مترقی و متعالی است. بنابراین معلمانِ شریف و شایسته با عمل به وظایفِ خود انسان سازی و تاریخ سازی می نمایند.
و مدرسه جایگاه مقدسی است که این رسالت مهم در آن به سرانجام می رسد و در طول تاریخ جاری می شود.
بنیاد آموزش دکتر مقدسی با اشراف به نقش بی بدیل معلم و مدرسه به دنبال بسط فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی در احیای آموزش اصیل و ماندگار است. برای نیل به این هدف مقدس، با استعانت از حضرت حق و امید به همکاری همه دلسوزان فرهنگ و ادب ایران زمین به ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان، دبیران و آموزگاران شریف ایران زمین در فضای مجازی و حقیقی چشم امید دارد.
لذا از کلیه عاشقان فرهنگ و ادب ایران زمین به ویژه معلمان، اساتید و دانش آموزان و دانشجویان در اقصی نقاط ایران و جهان استدعا داریم حداقل در دو مورد زیر به این پویش مقدس کمک نمایند:
- عضویت در صفحات مجازی مربوط به این پویش در آپارات، ایتا و بله
https://www.aparat.com/Drrezamoghaddasi
https://eitaa.com/dr_rezamoghaddadi
https://t.me/dr_rezamoghaddasi52
- تولید حداقل یک ویدئوی آموزشی جهت بارگذاری در صفحات این پویش
- معرفی صفحات مربوط به پویش در فضا مجازی
ما بدان مقصدِ عالی نتوانیم رسید هم مگر پیش نَهَد لطفِ شما گامی چند
دکتر رضا مقدسی
مدیر پویش با هم مدرسه بسازیم
Email: dr.moghaddasi52@gmail.com
https://rezamoghaddasi.blog.ir/
- مولکولهای اطلاعاتی: نوکلئیک اسیدها https://www.aparat.com/v/JuqxB
- مولکولهای اطلاعاتی: نوکلئیک اسیدها https://www.aparat.com/v/JuqxB
- پروتئین ها https://www.aparat.com/v/g7Pzr
- رو نویسی https://www.aparat.com/v/sjFl4
- به سوی پروتئین ها-بخش 1 https://www.aparat.com/v/MGfhv
- به سوی پروتئین ها-بخش 2 https://www.aparat.com/v/Ymx80
- تنظیم بیان ژن(کل) https://www.aparat.com/v/ZPHnw
- تنظیم بیان ژن- بخش 1 https://www.aparat.com/v/wk5jW
- تنظیم بیان ژن- بخش 2 https://www.aparat.com/v/tri7w
- انتقال اطلاعات در نسلها https://www.aparat.com/v/GH6tw
- تغییر در ماده وراثتی جانداران https://www.aparat.com/v/9LS02
- تغییر در جمعیت ها https://www.aparat.com/v/9LS02
- تغییر گونه ها https://www.aparat.com/v/GJaLk
- تنفس یاخته ای – بخش اول https://www.aparat.com/v/uXSyR
- تنفس یاخته ای – بخش دوم https://www.aparat.com/v/znLRl
- فتوسنتز - بخش اول https://www.aparat.com/v/5Yp0I
- فتوسنتز- بخش دوم https://www.aparat.com/v/BfV6a
- فتوسنتز در شرایط دشوار https://www.aparat.com/v/DqTmP
- زیست فناوری و مهندسی ژنتیک https://www.aparat.com/v/uKSH0
- مهندسی بافت https://www.aparat.com/v/pPtdx
- کاربردهای زیست فناوری https://www.aparat.com/v/E4p5y
- زیست فناوری 1 https://www.aparat.com/v/4MBSq
- زیست فناوری 2 https://www.aparat.com/v/kbieX
- زیست فناوری 3 https://www.aparat.com/v/kbieX
- وبینار ملی المپیاد زیست شناسی https://www.aparat.com/v/21v6B
- روشهای مطالعه زیست شناسی https://www.aparat.com/v/OxGqP
********************************************************************************************
- #کانال _آموزشی_زیست_شناسی_برای_همه در آپارات: https://www.aparat.com/Drrezamoghaddasi
- #کانال _آموزشی_زیست_شناسی_برای_همه در ایتا: dr_rezamoghaddadi@
- #وبلاگ_آموزشی_ دغدغه_آموزش: https://rezamoghaddasi.blog.ir/
- #صفحه آموزش دکتر مقدسی در لینکدین https://www.linkedin.com/in/dr-reza-moghaddasi-0a4bb982/
- رایانامه ارتباط با مدیر کانال : dr.moghaddasi52@gmail.com